Doradztwo w Marketingu B2B
Pomagamy firmom uporządkować ich marketing, tak aby zespoły przestały działać "na oślep". Tworzymy buyer persony, lejki marketingowe, wdrażamy procesy, szkolimy marketerów i implementujemy narzędzi analitycznych, tak aby wreszcie działania działu marketingu były mierzalne i skuteczne.
.jpg)
Doradztwo marketingowe dla firm
Przygotujemy Twoją firmę, tak aby była w stanie samodzielnie tworzyć swoje działania marketingowe. Strategia a następnie działania. Czytaj dalej aby dowiedzieć się więcej.

Na czym polega Doradztwo w Marketingu B2B?
Doradztwo polega "wejściu" zewnętrznego specjalisty do Twojej firmy, który uporządkuje działania marketingowe w Twojej firmie. Bez konieczności zatrudniania nowego eksperta, na pełen etat. Specjalista wdraża procesy, które nie tylko zwiększają efektywność marketingu, ale również umożliwiają mierzenie skuteczności działań. Eliminuje chaotyczne działania marketingowe, generujące leady niskiej jakości, nie przekładające się na sprzedaż i niepotrzebnie zwiększające koszty.
Nie tylko planujemy - aktywnie pomagamy Twojemu zespołowi
W TrustPeak wierzymy w naukę przez praktykę. Nie ograniczamy się tylko do planowania strategii i wdrażania procesów - aktywnie wspieramy Twoich specjalistów w codziennej pracy. Naszym celem jest, aby po zakończeniu naszej współpracy Twój dział marketingu pracował samodzielnie, a zewnętrzna agencja jeśli by była potrzebna, to tylko do wspierania już skutecznych działań.

-p-800.jpg)
Dla kogo jest Doradztwo w Marketingu B2B?
Nasze usługi doradztwa w marketingu B2B są idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują wsparcia w budowaniu strategii marketingowej opartej na danych. Skierowane są także do Hoteli, a przede wszystkim firm B2B, z długimi cyklami sprzedażowymi, startupów i nowych przedsięwzięć budujących markę od podstaw, oraz organizacji mających problemy z generowaniem leadów i efektywnością zespołu marketingowego. Jeśli szukasz partnera do optymalizacji działań marketingowych i wdrożenia nowoczesnych procesów, nasze usługi są dla Ciebie.
Co otrzymasz w ramach doradztwa?
Uporządkowany marketing i wdrożone procesy
Wdrażając sprawdzone procesy pracy i zarządzania marketingiem, umożliwiamy mniejszym zespołom pracować efektywniej. Nasze metody umożliwiają także rozwijanie szerszych działań marketingowych bez potrzeby zwiększania zespołu. Umożliwiając mniejszym i średnim firmom konkurencyjność marketingową.
Buyer Persony
Dokładnie opracowane buyer persony ułatwiają przyszłe działania marketingowe. Są stosunkowo proste i niedrogie w tworzeniu, a ich precyzyjne zdefiniowanie pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji i ofert do potrzeb i preferencji docelowych klientów.
Lejek marketingowy
Lejek marketingowy to konkretna strategia umożliwiająca dopasowanie komunikatów do grupy docelowej na każdym etapie procesu zakupowego. Zwiększamy tym skuteczność naszych komunikatów i całej kampanii marketingowej. Ponadto, dzięki wyraźnie zdefiniowanym etapom lejka, łatwiej jest wyciągać wnioski z analizy i dokonywać niezbędnych korekt, co zwiększa ogólną efektywność działań marketingowych.
Połączone siły działów sprzedaży i marketingu
Często w firmach dział marketingu i sprzedaży pracują niezależnie, co prowadzi do niespójności w komunikacji. Dział sprzedaży ma bezpośredni kontakt z klientem i zna faktyczne problemy, z którymi się borykają. Dzięki integracji tych dwóch działów, informacje te mogą być wykorzystane do tworzenia bardziej trafnych i skutecznych strategii marketingowych.
Jak wygląda współpraca z nami?
Warsztat Zerowy
Pierwsze spotkanie to moment, w którym analizujemy Twój biznes, obecne działania marketingowe i konkurencję. Zapoznajemy się także z zespołami, by wspólnie ustalić najlepsze metody współpracy.
Efektem warsztatów jest wypracowanie buyer person i lejka marketingowego, które staną się fundamentem dalszych działań. Buyer persony pomogą precyzyjnie określić potrzeby i oczekiwania Twoich klientów, a lejek marketingowy zapewni skuteczność w pozyskiwaniu i konwersji leadów.
Projektowanie konkretnych działań
Po warsztacie zerowym opracowujemy spersonalizowane propozycje działań marketingowych, które odpowiadają ustalonemu lejkowi i potrzebom Twojej grupy docelowej.
Każdą propozycję dokładnie omawiamy, by upewnić się, że jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami i celami biznesowymi. Przed realizacją czekamy na Twoją akceptację, a w razie potrzeby wprowadzamy niezbędne poprawki, aby działania były jak najbardziej efektywne i precyzyjne.
Rozpoczęcie wdrożenia i obserwacja
Po zaakceptowaniu planu i podziale zadań przechodzimy do realizacji działań. Wspieramy Twój zespół na każdym etapie wdrożenia strategii.
Dbamy o sprawną realizację projektu, zarządzając procesem w czasie rzeczywistym. Regularnie raportujemy postępy, analizujemy efekty i, w razie potrzeby, wprowadzamy korekty, aby zapewnić skuteczność działań i osiąganie założonych celów.
Dalszy rozwój i optymalizacja
Kontynuujemy analizę danych i kluczowych wskaźników efektywności (KPI), by zapewnić skuteczność strategii oraz jej dopasowanie do zmieniających się warunków.
Na podstawie zebranych wyników przygotowujemy szczegółowe raporty i optymalizujemy działania marketingowe. Szybko reagujemy na potrzeby rynku, pomagamy rozwiązywać pojawiające się problemy i wdrażamy nowe rozwiązania, które wspierają dalszy rozwój Twojego biznesu.
Nasze realizacje
Zobacz, jak pomagamy klientom osiągać sukces, tworząc kampanie i strony, które robią wrażenie.

Modernizacja strony internetowej MAGDOM

Stworzenie bloga dla platformy TakeProfit
omówmyTwojąSytuację
Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!
Najczęściej zadawane pytania
Tak, efektem warsztatów są przygotowane buyer persony, lejek marketingowy i zaprojektowane procesy wraz z planem działania na najbliższe 3 do 6 miesięcy, które są przekazywane Tobie i to od Ciebie zależy czy będziemy kontynuować współpracę i wdrażać tę strategię wspólnie.
Tak. Jesteśmy doświadczeni w pracy z małymi zespołami, dlatego naszym głównym celem jest wdrożenie procesów i zaprojektowanie kampanii tak, aby małe zespoły były w stanie pracować efektywniej i nie były tylko źródłem kosztów.
Koszty doradztwa są dopasowane tak, aby były dostępne dla mniejszych firm. Wdrażając odpowiednie procesy umożliwiamy zmniejszenie kosztów całkowitych marketingu. Umożliwia to mniejszym przedsiębiorstwom korzystanie z usług doradczych, klasycznie zarezerwowanych dla większych firm.
Nie, strona internetowa jest niezbędna do tworzenia angażujących treści. Jeśli jednak jej nie posiadasz, możemy pomóc w stworzeniu MVP strony internetowej lub polecić sprawdzonych specjalistów do jej wykonania.
Specjalizujemy się głównie w tworzeniu treści pisanych, takich jak artykuły i posty na blogach. W wyjątkowych przypadkach możemy również przygotować materiały wideo. Wybór tematów jest zawsze uzależniony od strategii contentowej i celów biznesowych klienta. Pracujemy blisko z klientem, aby upewnić się, że treści są dopasowane do potrzeb jego odbiorców i maksymalizują efekty marketingowe.
omówmyTwojąSytuację
Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!